fiilis-alasivu1170613264.jpg

• Suomeksi
  • In English

Tapahtumat

ESITYS SIIRTYY VUODELLE 2021 Koronaviruken takia. KUPLA TAI UITTI / Perinteinen teatterimatka Helsinkiin

23.05.2020 klo 16:00 – klo 22:30

Linnanmäen Peacock-teatterissa raikaa ensi keväänä nauru ja svengaava musiikki, kun UIT:n upeat näyttelijät, tanssijat ja rytmiryhmä tarjoavat nautinnollisen revyyn kesän alkajaisiksi.

Minun kupla, sinun kupla - kenen kupla on paras kupla? Kuka poksauttaa kuplansa kovimmin? Uitin kuplassa tarjoillaan poreilevaa huumoria - hyppää mukaan riemukuplaamme!

Lavalla nähdään Risto Kaskilahti, Sinikka Sokka, Pihla Penttinen, Sami Hintsanen, Anu Sinisalo, Marika Tuhkala, Mikko Töyssy, Heikki Ranta ja tanssijoina Katri Mäkinen, Jutta Helenius, Emil Hallberg ja Jussi Väänänen.

Matkaan lähdetään Forssan tilausajolaiturista 2021

Ilmoittautuminen sihteeri Pia Oksalle: pia.oksa@fsktry.fi

Viimeisin Kätevä -lehti

Kätevä -lehti on kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä yhdistyksen jäsen- ja sidosryhmälehti. Lehti jaetaan veloituksetta Lounais-Hämeen yrityksiin ja sen painosmäärä on 900 kpl.

Kätevä -lehden mediakortti (pdf) »
Aiemmat numerot »