fiilis-alasivu1170613264.jpg

15.06.2019 klo 14:00 – klo 21:30

Perinteinen kesäretki Uuteen Iloiseen Teatteriin Helsinkiin

Perinteinen kesäretki Uuteen Iloiseen Teatteriin Helsinkiin 15.6. klo 14

Linnanmäen Peacock-teatterissa vietetään keväällä 2019 hurmaavanhauskaa ilonkorjuujuhlaa, kun UIT tarjoaa ystävilleen kotimaisen käsinkirjoitetun kevytrevyyn. Luvassa on mahtava kattaus luomusketsejä, lähilaulua ja Jean S:n rakkaudella esittämää biodynaamista musiikkia.

Rooleissa nähdään luonnonmukaisessa koossaan Sinikka Sokka, Nina Tapio, Sami Hintsanen, Pihla Penttinen, Antti Lang, Kai Vaine, Katariina Havukainen ja Panu Vauhkonen.

Lippuja varattu 40 kpl, ja jos saamme paikat täytettyä 29.3. mennessä, niin lipun hinta 51.-/hlö,

mutta jos menee pidemmälle tuo varauspäivä, niin sitten hinta on 55.-/hlö.

Ruokailut + bussimaksu sitten vielä lisäksi.

Pikaiset ilmoittautumiset: pia.oksa@fsktry.fi

Viimeisin Kätevä -lehti

Kätevä -lehti on kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä yhdistyksen jäsen- ja sidosryhmälehti. Lehti jaetaan veloituksetta Lounais-Hämeen yrityksiin ja sen painosmäärä on 900 kpl.

Kätevä -lehden mediakortti (pdf) »
Aiemmat numerot »