Kesäteatteri

Kesäteatteri

KESÄTEATTERIA PERINTEISESTI 10.6., suuntana Naantalin kesäteatteri

Katsomme Fingerporin

Samalla pääsemme yritysvierailulle Naantalin vierasvenesatamaan sekä uuteen vielä rakenteilla olevaan ravintolaan, jossa puuhamiehinä mm. Miska Pekkola ja Petri Silvo.

Odottelen ilmoittautumisia viimeistään 2.5. mennessä: pia.oksa@forssanlehti.fi tai 050 313 8987

Matkan hinta-arvio, koska ei vielä tietoa ruokailu/matkakuluista n. 70-90 e/hlö

Fingerporin idylli särkyy kun sitä uhkaa kuntaliitos Turkuun.

Pakkoliitoksen voi välttää vain yhdellä tavalla: Heimo Vesa saa tehtäväkseen todistaa Suomen hallitukselle, että Fingerpori on elävä, kukoistava ja suvaitsevainen paikka ihmisen asua ja yrittää.Niinpä kaikki Fingerporin asukkaat saavat talkookutsun brändidokumenttia tekemään. Mukana kaupunkikuvaa kiillottamassa ovat niin kaupunginjohtaja Homelius, suurrikollinen Pahani Julmu, Rivo-Riitta, Krapula-Päivi, Mustanaamio kuin Jeesuskin.Pian Fingerpori on valmis esittelemään koko Suomelle asukkaitaan, historiaansa, mittaamattoman arvokasta kulttuuriaan ja rakasta väärinymmärrettyjen sanaleikkien kulttuuriperintöään.